Η ΙΕΡΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΥ






Κάθισε και χαλάρωσε εντελώς. Άσε το πνεύμα σου να περιπλανηθεί όπου θέλει, τη σκέψη σου να κυλήσει ανεξέλεγκτα. Ύστερα από λίγο, επανάλαβε: «Τώρα είμαι ξένοιαστος και τα μάτια μου κοιμούνται τον ύπνο του κόσμου».

Όταν νιώσεις το πνεύμα σου απαλλαγμένο από κάθε έγνοια, φαντάσου μια πύρινη στήλη στα δεξιά σου. Φρόντισε να είναι οι φλόγες ζωηρές και λαμπερές. Πες χαμηλόφωνα: «Προστάζω το υποσυνείδητό μου να εκδηλωθεί. Να μου ανοιχτεί και να μου αποκαλύψει τα μαγικά μυστικά του». Περίμενε λίγο, συγκεντρώσου μόνο στην πύρινη στήλη. Αν ξεπεταχτεί μια εικόνα, θα είναι η εκδήλωση του υποσυνειδήτου σου. Προσπάθησε να τη διατηρήσεις.

Και τώρα, πάντα με την πύρινη στήλη στα δεξιά σου, φαντάσου μια άλλη στ' αριστερά σου. Όταν ζωηρέψουν οι φλόγες, πρόφερε σιγανά τις επόμενες λέξεις: « Είθε η δύναμη του Αμνού, που εκδηλώνεται σε όλα και όλους, να εκδηλωθεί και σ' εμένα καθώς επικαλούμαι τον Αγγελιαφόρο μου. Ας μου παρουσιαστεί λοιπόν [όνομα του Αγγελιαφόρου]».

Κουβέντιασε με τον Αγγελιαφόρο σου, που θα σου παρουσιαστεί ανάμεσα στις δυο πύρινες στήλες. Κάνε τον κοινωνό του προβλήματος σου, ζήτησε του τη συμβουλή του και δώσε του τις απαραίτητες οδηγίες.

Όταν τελειώσει αυτή η συναλλαγή, άφησέ τον να φύγει με τα εξής λόγια: «Ευχαριστώ τον Αμνό για το θαύμα που πραγματοποίησα. Είθε ο [όνομα του Αγγελιαφόρου] να ξανάρχεται κάθε φορά που θα τον επικαλούμαι κι έστω κι αν είναι μακριά, να με βοηθάει να πραγματοποιώ το έργο μου».

Σημείωση: στην πρώτη ή στις πρώτες επικλήσεις, ανάλογα με την ικανότητα συγκέντρωσης αυτού που πραγματοποιεί την τελετουργία, δεν προφέρουμε το όνομα του Αγγελιαφόρου. Λέμε μόνο «Αυτός». Αν η τελετουργία ολοκληρώθηκε σωστά, ο Αγγελιαφόρος πρέπει ν' αποκαλύψει μεμιάς το όνομά του, με τηλεπάθεια. Σε αντίθετη περίπτωση, να επιμείνεις για να μάθεις αυτό το όνομα και μόνο από εκεί και ύστερα άρχισε διάλογο. Όσο πιο πολύ επαναλαμβάνεται η τελετουργία, τόσο πιο ισχυρή θα είναι η παρουσία του Αγγελιαφόρου και πιο γρήγορες οι πράξεις του.



Οι παραπάνω ασκήσεις είναι από το βιβλίο του Paulo Coehlo "Το ημερολόγιο ενός μάγου" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Α. Α. Λιβάνη"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις